El pronom HO a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El pronom HO a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional

DSpace Repository

El pronom HO a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional

Show full item record

View       (392.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Sentí, Andreu; Sánchez Raya, Diego
This document is a Working PaperDate2023
Aquest document forma part d'una investigació sobre la gramàtica de construccions aplicada a l'ensenyament del català. Concretament, s'ocupa del pronom HO i els usos transitius seguint un model gramatical tradicional. La seqüència didàctica que hi incorpora és, doncs, la d'un grup de control respecte de la seqüència didàctica construccional paral·lela que trobareu en el document "La construcció “HO-transitiva”. Intervenció didàctica experimental".

    Sentí, Andreu; Sánchez Raya, Diego. (2023): El pronom HO a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional. Material de treball a l'aula. Universitat de València.

Este documento está relacionado con:

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics