dc.contributor.author |
Cuadrado García, Manuel |
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dc.date.accessioned |
2022-11-25T08:07:05Z |
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dc.date.available |
2022-11-25T08:07:05Z |
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dc.date.issued |
2022 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/84575 |
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dc.description.abstract |
Material docente (programa, temas de teoría, prácticas y lecturas) de la materia Fundamentos de Investigación de Mercados (Grado en ADE). |
es_ES |
dc.language.iso |
en |
es_ES |
dc.subject |
marketing research |
es_ES |
dc.title |
Material docente Fundamentals of Marketing Research |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::CIENCIAS ECONÓMICAS |
es_ES |
dc.type.learningresourcetype |
NarrativeText |
es_ES |
dc.description.abstractenglish |
Teaching material (syllabus, theory topics, practices and readings) of the Fundamentals of Marketing Research course (Business Administration Degree) |
es_ES |