Apropant la perspectiva STEAM a docents de tecnologia en formació
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Apropant la perspectiva STEAM a docents de tecnologia en formació

DSpace Repository

IMPORTANT: El repositori està en manteniment des del dia 28 de Novembre fins al 4 de Desembre, només es pot consultar, però no afegir contingut. Disculpeu les molèsties

Apropant la perspectiva STEAM a docents de tecnologia en formació

Show full item record

View       (456.2Kb)

   
    
Ortega Torres, Enric
This document is a artículoDate2018

La presència del terme STEM a la investigació educativa i als documents internacionals sobre educació científica és un fet contrastat. Aquesta realitat és coneguda pels docents de secundària en formació? Es mostra una intervenció didàctica realitzada amb futurs do-cents de tecnologia que evidència el seu desconeixement a priori sobre aquesta perspec-tiva i serveix per a dotar-los d'estratègies que els ajuden a dissenyar propostes didàcti-ques STEAM pròpies. The concept of STEM in educational research and international references on scientific education is a fact. Is this reality known by future secondary school teachers? We show a didactic intervention with initial training technology teachers that demonstrates their prior lack of knowledge about this perspective and provides them with strategies to design their own STEAM didactic proposals.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics