dc.contributor.author |
Jornet Meliá, J. M. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-04T09:31:34Z |
|
dc.date.available |
2021-05-04T09:31:34Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/79045 |
|
dc.description.abstract |
As circunstancias vividas durante o confinamento motivado pola covid-19 na primavera de 2020 e o desenvolvemento anómalo do curso actual, 2020/21, deberíannos facer reflexionar. Entre as leccións aprendidas, hai que sinalar que a pandemia nos puxo socialmente ante un espello e estanse poñendo de manifesto problemáticas sociais e educativas que, actualmente, xa son evidentes. A emerxencia educativa é moi grave. Durante o confinamento puidemos realizar un estudo sobre como estivo a funcionar a educación nesa situación. O estudo denominouse La escuela en casa (EEC). |
|
dc.relation.ispartof |
Revista Galega Do Ensino, 2020, vol. 80 |
|
dc.source |
Jornet Meliá, JM 2020 A educación durante a pandemia. Materias pendentes e leccións aprendidas Revista Galega Do Ensino 80 |
|
dc.subject |
Educació |
|
dc.title |
A educación durante a pandemia. Materias pendentes e leccións aprendidas |
|
dc.type |
journal article |
es_ES |
dc.date.updated |
2021-05-04T09:31:34Z |
|
dc.identifier.idgrec |
146586 |
|
dc.rights.accessRights |
open access |
es_ES |