Self-explanation versus question-answering: Differences in processing and effectiveness for learning complex conceptual knowledge = Autoexplicar versus responder preguntas: diferencias en el procesamiento y eficacia para el aprendizaje de conocimiento declarativo complejo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Self-explanation versus question-answering: Differences in processing and effectiveness for learning complex conceptual knowledge = Autoexplicar versus responder preguntas: diferencias en el procesamiento y eficacia para el aprendizaje de conocimiento declarativo complejo

DSpace Repository

IMPORTANT: El repositori està en manteniment des del dia 28 de Novembre fins al 3 de Desembre, només es pot consultar, però no afegir contingut. Disculpeu les molèsties

Self-explanation versus question-answering: Differences in processing and effectiveness for learning complex conceptual knowledge = Autoexplicar versus responder preguntas: diferencias en el procesamiento y eficacia para el aprendizaje de conocimiento declarativo complejo

Show full item record

View       (2.722Mb)

   
    
Rubio Peñarrubia, Alba
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo (dir.);
Martínez Giménez, Tomás (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
This document is a tesisDate2020
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics