Repressió de Normalistes i renovació / involució pedagògica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Repressió de Normalistes i renovació / involució pedagògica

DSpace Repository

Repressió de Normalistes i renovació / involució pedagògica

Show full item record

View       (13.24Mb)

Exportar a Refworks
    
Agulló Díaz, María del Carmen Perfil; Fernández Soria, Juan Manuel
This document is a Comunicación/PonenciaDate2014
La majoria dels estudis que, fins ara, s’han publicat al voltant de la depuració franquista del cossos docents han aduït com causa de sanció la seva participació en una pedagogia progressista. Però la investigació que estem duent a terme sobre el professorat de les Normals del País Valencià, ens duu a interrogar-nos sobre si la renovació pedagògica ha estat un càrrec decisori a l’hora d’imposar les sancions, perquè de l’anàlisi de les seues pràctiques escolars, de les seues publicacions i del seu procés depurador, hem arribat a la conclusió que la renovació pedagògica ha estat comuna a professors de signe ideològic contraposat i en cap cas es va aduïr com un sarg en contra. És la nostra intenció, per tant, posar en comú aquestes dades i encetar un debat que ens puga apropar a la seua realitat.

    Agulló Díaz, Mª del Carmen; Juan Manuel Fernández Soria (2014)Repressió de Normalistes i renovació / involució pedagògica, Comas, González, Motilla i Sureda (ed) Imatges de l'escola, imatge de l'educació, Universitat de les Illes Balears, Palma.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics