Mobilizing EFL student-teachers’ and primary EFL learners’ identity through funds of identity and identity texts
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Mobilizing EFL student-teachers’ and primary EFL learners’ identity through funds of identity and identity texts

DSpace Repository

IMPORTANT: El repositori està en manteniment des del dia 28 de Novembre fins al 4 de Desembre, només es pot consultar, però no afegir contingut. Disculpeu les molèsties

Mobilizing EFL student-teachers’ and primary EFL learners’ identity through funds of identity and identity texts

Show full item record

View       (1.427Mb)

   
    
Villacañas de Castro, Luis Sebastián; Cano Bodí, Violeta; Hortelano Montejano, Ana
This document is a capítuloDate2018
En este texto, se presentan brevemente el contenido y los resultados del proyecto de cooperación (en inglés Collaborative Action Research, CAR). El objetivo del proyecto es crear opciones de identidad alternativas para los maestros de EFL y los maestros de escuela primaria con el fin de crear una mayor participación en el proceso educativo. CAR cubrió dos rondas de solicitudes en dos años académicos consecutivos (2014/2015 y 2015/2016). Los participantes fueron un profesor universitario (Luis) de la Facultad de Lengua y Literatura de la Universidad de Valencia (España) y dos estudiantes (Ana y Violeta) que trabajaron como investigadores en el proyecto CAR durante su bachillerato de maestro de escuela primaria con especialización en inglés.This text very briefly presents the processes and outcomes of a collaborative action research (CAR) project aimed at opening up alternative identity options for EFL teachers and primary learners, in order to help them become more engaged in the educational process. The CAR extended through two cycles of inquiry, during two consecutive academic years (2014/2015 and 2015/2016). It was conducted by a university teacher (Luis) who lectures and researches at the Language and Literature education department at the Universitat de València (Spain), and by two student-teachers-as-researchers (STRs) (Ana and Violeta) who were still registered in the Degree of Primary EFL education while the CAR lasted.
Ver en el catálogo Trobes
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics