Pérez Escoda, Ana; García-Ruiz, Rosa; Aguaded Gómez, José Ignacio | |
This document is a artículo publicadoDate2018 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/68808 |
|
L'alfabetització mediàtica del professorat universitari és un repte de la societat actual, per aconseguir la formació de ciutadans crítics. Es presenta el procés de disseny i validació d'un qüestionari per conèixer el nivell de competència mediàtica del professorat universitari. L'anàlisi de validesa i fiabilitat es va realitzar en dues fases diferents per garantir la consistència de l?instrument: validació per mètode Delphi i anàlisi psicomètric, en una mostra pilot internacional de 260 docents. El resultat és un qüestionari amb vuit dimensions, les dades de validació i l'anàlisi per dimensions mostren un instrument consistent per a la recollida d'informació en un àmbit de coneixement canviant i necessitat d'instruments, suposant una contribució valuosa per a la investigació en alfabetització mediàtica. | |
Pérez Escoda, Ana ; García-Ruiz, Rosa ; Aguaded Gómez, José Ignacio. La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación. En: @tic. revista d'innovació educativa, 21 2018: 1-9 |
|