IMPORTANT: El repositori està en manteniment des del dia 28 de Novembre fins al 4 de Desembre, només es pot consultar, però no afegir contingut. Disculpeu les molèsties
Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat
Show simple item record
dc.contributor.author |
Sanz Cervera, Pilar |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-24T07:04:17Z |
|
dc.date.available |
2018-09-24T07:04:17Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/67635 |
|
dc.description.abstract |
Els guions gràfics permeten presentar la informació d’una manera senzilla i visual, de manera que aquest pot ser un recurs molt interessant per treballar amb tot tipus d’alumnat, i en especial amb alumnes amb qualsevol tipus de Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE), però en concret, és especialment atractiu per als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), i també per als alumnes que presenten dificultats per establir seqüències espai-temporals. Per aquest motiu, en aquesta activitat es proposa que els futurs mestres aprengueren a elaborar un guió gràfic mitjançant l’aplicació StoryboardThat. Aquest recurs no sols permet als docents elaborar materials per a facilitar l’aprenentatge dels estudiants, sinó que també és possible que els mateixos estudiants d’educació primària facen ús de l’aplicació per crear les seues històries. |
es_ES |
dc.language.iso |
ca |
es_ES |
dc.subject |
educació especial |
es_ES |
dc.subject |
necessitats educatives especials |
es_ES |
dc.subject |
activitats |
es_ES |
dc.subject |
guions gràfics |
es_ES |
dc.subject |
seqüències espai-temporals |
es_ES |
dc.subject |
StoryboardThat |
es_ES |
dc.title |
Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat |
es_ES |
dc.interactivitytype |
expositive |
es_ES |
dc.learningresourcetype |
NarrativeText |
es_ES |
dc.interactivitylevel |
low |
es_ES |
View
(634.1Kb)
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
Statistics