Argumentació i debats en les classes de Física i Química
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Argumentació i debats en les classes de Física i Química

DSpace Repository

Argumentació i debats en les classes de Física i Química

Show full item record

View       (1.132Mb)

    
Ruíz Ruiz, Juan J.; Solbes Matarredona, Jordi Perfil; Furió Más, Carlos
This document is a libroDate2010

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/65479
La pràctica docent, en Física i Química, ens demostra que les activitats que els alumnes consideren més difícils són aquelles que suposen donar una resposta raonada del tipus “explica”, “justifica” , ”raona” i “argumenta”; sens dubte són aquelles que suposen un grau de complexitat cognitiva més elevada. Potser per això els professors tenen tendència a no resoldre aquestes activitats generant així un cercle viciós: els alumnes no en saben fer activitats d’aquest tipus, no els proposem que facen, com no en fan no aprenen, ... Si es demostra la rellevància d’aquestes destreses caldrà que trenquem aquest cercle viciós.

    RUIZ, J. J., SOLBES, J. y FURIÓ, C. (2010). Argumentació i debats en les classes de Física i Química, Servei de Publicacions de la Universitat de València.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics