Alcaraz González, Àngela
Mínguez López, Xavier (dir.) Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura |
|
This document is a trabajo fin de másterDate2016 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/63098 |
|
El treball que presentem és una anàlisi de les actuacions del professorat i les actituds de l’alumnat respecte la lectura en valencià. Aquest estudi s’ha fet en l’IES Jaume I d’Ontinyent a partir d’una tècnica analítica mixta. D’una banda, hem usat unes enquestes per extraure la informació referida al tractament de la lectura que fa el professorat, i d’una altra banda, hem realitzat grups de discussió per analitzar el que pensa l’alumnat. Aquestes tècniques d’investigació ens han permés extraure la informació necessària per a comparar-la posteriorment. Els resultats demostren les diferències entre el pensament conservador del professorat en el tractament de la lectura i la innovació que el propi alumnat demana. | |
Ver en el catálogo Trobes |