Ideas de los Estudiantes sobre pilas galvánicas y libros de texto de Química de Bachillerato
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ideas de los Estudiantes sobre pilas galvánicas y libros de texto de Química de Bachillerato

DSpace Repository

Ideas de los Estudiantes sobre pilas galvánicas y libros de texto de Química de Bachillerato

Show simple item record

dc.contributor.author Solaz Portolés, Joan Josep
dc.contributor.author Sanmartín, Beatriz
dc.contributor.author Sanjosé López, Vicente
dc.date.accessioned 2017-02-07T16:04:15Z
dc.date.available 2017-02-07T16:04:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/57085
dc.description.abstract In this paper we carry out a bibliographic review that picks up high school and university students' alternative conceptions about galvanic cells. Moreover, we analyze high school Spanish textbooks (Grade 12) in order to know how the problematic concepts about galvanic cells are presented. We conclude that these textbooks have many shortcomings which can obstruct students' learning. On the other hand, it must be introduced instructional methodologies that facilitate an appropriate understanding of concepts
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Química viva, 2013, vol. 12, num. 1, p. 50-60
dc.source Solaz Portolés, Joan Josep Sanmartín, Beatriz Sanjosé López, Vicente 2013 Ideas de los Estudiantes sobre pilas galvánicas y libros de texto de Química de Bachillerato Química viva 12 1 50 60
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Química
dc.subject Batxillerat
dc.title Ideas de los Estudiantes sobre pilas galvánicas y libros de texto de Química de Bachillerato
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2017-02-07T16:04:15Z
dc.identifier.idgrec 115854
dc.rights.accessRights open access es_ES

View       (98.67Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics