Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

DSpace Repository

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Show full item record

View       (812.2Kb)

    
Solaz Portolés, Joan Josep Perfil; Moreno Cabo, Magdalena
This document is a artículoDate1998

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/57054
Our discussion will focus on how the history of science can give science teachers some insight about students' alternative ideas, and provides some teaching materials and approaches which can be used in classroom in order to change students' ideas. Besides, we analyze the differences between the pro gression of scientific understanding in the pupil and the progression of scientific understanding in the history of science.

    Solaz Portolés, Joan Josep Moreno Cabo, Magdalena 1998 Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia Educación Química 9 2 80 85

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics