dc.contributor.author |
Huerta, Ricard |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T09:36:14Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T09:36:14Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/53084 |
|
dc.description.abstract |
L'educació en arts potencia escenaris de coneixement i creació a través dels quals anem aportant idees i recursos vàlids per al coneixement de la cultura compartida. Hem hagut d'ampliar el que inicialment enteníem com a obres d'art i ara optem per considerar també la ciutat i les seues manifestacions com un conjunt d'elements idonis per a la recerca estètica. Aquesta opció permet combinar les eines pròpies de l'educació i de les arts amb altres propostes d'acció. A més de permetre l'anàlisi de nombrosos artefactes visuals urbans, la mirada cap a la ciutat ens predisposa a observar com mirem, i també com som mirats pels responsables d'omplir la ciutat de missatges visuals. Les ciutats ens sorprenen constantment, i ens fascinen, ja que són punt de convergència de contextos, d'estils de vida i d'herències culturals, esdevenint un àmbit de confluència de multitud de missatges creuats, pel fet de tractar-se d'un espai inesgotable d'interacció humana. |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.relation.ispartof |
Temps d'educació, 2015, num. 49, p. 309-312 |
|
dc.source |
Huerta, Ricard 2015 Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística Temps d'educació 49 309 312 |
|
dc.subject |
Art Ensenyament |
|
dc.title |
Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística |
|
dc.type |
journal article |
es_ES |
dc.date.updated |
2016-04-25T09:36:14Z |
|
dc.identifier.idgrec |
110472 |
|
dc.rights.accessRights |
open access |
es_ES |