Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística

DSpace Repository

Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística

Show simple item record

dc.contributor.author Huerta, Ricard
dc.date.accessioned 2016-04-25T09:36:14Z
dc.date.available 2016-04-25T09:36:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/53084
dc.description.abstract L'educació en arts potencia escenaris de coneixement i creació a través dels quals anem aportant idees i recursos vàlids per al coneixement de la cultura compartida. Hem hagut d'ampliar el que inicialment enteníem com a obres d'art i ara optem per considerar també la ciutat i les seues manifestacions com un conjunt d'elements idonis per a la recerca estètica. Aquesta opció permet combinar les eines pròpies de l'educació i de les arts amb altres propostes d'acció. A més de permetre l'anàlisi de nombrosos artefactes visuals urbans, la mirada cap a la ciutat ens predisposa a observar com mirem, i també com som mirats pels responsables d'omplir la ciutat de missatges visuals. Les ciutats ens sorprenen constantment, i ens fascinen, ja que són punt de convergència de contextos, d'estils de vida i d'herències culturals, esdevenint un àmbit de confluència de multitud de missatges creuats, pel fet de tractar-se d'un espai inesgotable d'interacció humana.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Temps d'educació, 2015, num. 49, p. 309-312
dc.source Huerta, Ricard 2015 Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística Temps d'educació 49 309 312
dc.subject Art Ensenyament
dc.title Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2016-04-25T09:36:14Z
dc.identifier.idgrec 110472
dc.rights.accessRights open access es_ES

View       (52.04Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics