L’educació del príncep medieval: La literatura clàssica en la biblioteca del Marqués de Cenete (1468-1523)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L’educació del príncep medieval: La literatura clàssica en la biblioteca del Marqués de Cenete (1468-1523)

DSpace Repository

L’educació del príncep medieval: La literatura clàssica en la biblioteca del Marqués de Cenete (1468-1523)

Show full item record

View       (1.381Mb)

    
Ferrer del Río, Estefanía
Redondo Sánchez, Jordi (dir.);
Pomer Monferrer, Luis (dir.)
Departament de Filologia Clàssica
This document is a trabajo fin de másterDate2014

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/52714
Amb aquest estudi, pretenem analitzar la presència del les llengües grega i, sobretot, llatina en la formació cultural de l'alta societat baixa-medieval a través de la seua literatura en una de les biblioteques més rellevants de l‟època: la de Rodrigo Díaz de Vivar i Mendoza, Marqués de Cenete (14682-1523), fill de Pedro González de Mendoza, conegut com el Gran Cardenal, i pare de Mencía de Mendoza, futura Marquesa de Cenete, Comtessa de Nassau i Duquessa de Calàbria, a més de ser una de les gran impulsores de l'Humanisme, en terreny filosòfic-acadèmic, i mecenes de l'art.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics