¿Qué sucede con la enseñanza de la óptica?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

¿Qué sucede con la enseñanza de la óptica?

DSpace Repository

¿Qué sucede con la enseñanza de la óptica?

Show simple item record

dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.contributor.author Zacarés García, José
dc.date.accessioned 2015-06-10T17:33:26Z
dc.date.available 2015-06-10T17:33:26Z
dc.date.issued 1993
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/44316
dc.description.abstract This article provides an analysis about the introduction of basic conceptions of optics, the degree of comprehension by students and the preconceptions they already have. In order to chek our hypothesis we have made use of questionnaires to evaluate textbook, teachers and students.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Revista Española de Física, 1993, vol. 7, num. 4, p. 38-44
dc.source Solbes Matarredona, Jordi Zacarés García, José 1993 ¿Qué sucede con la enseñanza de la óptica? Revista Española de Física 7 4 38 44
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Professors Formació
dc.subject Educació Investigació
dc.subject Òptica
dc.title ¿Qué sucede con la enseñanza de la óptica?
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2015-06-10T17:33:27Z
dc.identifier.idgrec 103559
dc.rights.accessRights open access es_ES

View       (631.4Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics