dc.contributor.advisor |
Solbes Matarredona, Jordi |
|
dc.contributor.advisor |
Traver i Ribes, Manel Josep |
|
dc.contributor.author |
Balastegui Tomàs, Mireia |
|
dc.contributor.other |
Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
es_ES |
dc.date.accessioned |
2014-07-22T06:54:44Z |
|
dc.date.available |
2014-07-23T06:10:03Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.date.submitted |
30-06-2014 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/37266 |
|
dc.description.abstract |
Aquest treball té com a objectiu analitzar el nivell d'alfabetització científica que tenen els estudiants d'ESO i Batxillerat. El disseny d'activitats adreçades als alumnes dels primers cursos de l'ESO té l'objectiu de millorar l'actitud dels estudiants i contextualitzar el coneixement científic. |
es_ES |
dc.format.extent |
45 p. |
es_ES |
dc.language.iso |
ca |
es_ES |
dc.subject |
alfabetització científica |
es_ES |
dc.subject |
CTSA |
es_ES |
dc.title |
Alfabetització científica en secundària: aportació científica a la cultura ciutadana |
es_ES |
dc.type |
master thesis |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::CIENCIAS DE LA TIERRA Y DEL ESPACIO |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::QUÍMICA |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::CIENCIAS DE LA VIDA |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::FÍSICA |
es_ES |
dc.description.abstractenglish |
This study aims to analyze the level of scientific literacy that the students have achieved in the high school. We have designed a series of activities aimed at first courses of secondary school in order to improve the attitude of students and contextualize scientific knowledge. |
es_ES |
dc.embargo.terms |
0 days |
es_ES |