Jabbaz, Marcela Perfil; Samper Gras, Teresa | |
This document is a artículo publicadoDate2013 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/32337 |
|
L'article relata una experiència docent en tècniques qualitatives de recerca social. La proposta didàctica principal és organitzar l'aula universitària entorn d'un únic projecte de recerca per a tots els alumnes, de manera que l'apartat pràctic es convertisca en l'eix vertebrador de l'organització del curs i ens servisca per a contextualitzar els temes metodològics i epistemològics, sense renunciar a ells. Aquest exemple pot ser d'interès en l'actual disjuntiva de la formació universitària de les ciències socials entre transmissió del coneixement i el desenvolupament de competències, oferint una possible alternativa. | |
Jabbaz Churba, Marcela Isabel ; Samper Gras, María Teresa. L'aula universitària com a empresa d'investigació qualitativa. @tic. revista d'innovació educativa; No 11 (2013): Otoño 2013 (Julio-Diciembre); 1-7. |
|
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1948 |