Unidad didáctica : la familia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Unidad didáctica : la familia

DSpace Repository

IMPORTANT: El repositori està en manteniment des del dia 28 de Novembre fins al 3 de Desembre, només es pot consultar, però no afegir contingut. Disculpeu les molèsties

Unidad didáctica : la familia

Show full item record

View       (858.8Kb)

   
    
Amundarain Castellano, Ainara; Gámez Naranjo, Fran; Gómez Serra, Cristina; Pellicer Orengo, Laura
This document is a Learning object textoDate2013
Family is the first social group which children interact with since their birth. Consequently, knowing this group and knowing how to behave in it are learnings will help them to approach to more complex social organizations. In particular, this teaching unit has been designed to treat the family, its diversity and its structural changes in the first year of primary education. These issues are discussed from a historical perspective, but also from a multicultural one. Therefore, we pretend that students learn to respect this variety and begin to form their identity in relation to this reality, with a series of activities that fit the existing law and work all the basic skills, from social constructivism theory.La familia es el primer grupo social con el que los niños interactúan desde su nacimiento. Consecuentemente, conocer este grupo y saber desenvolverse en él les ayudará a acercarse a organizaciones sociales más complejas. Concretamente, esta unidad didáctica ha sido diseñada para trabajar la familia, su diversidad y los cambios producidos en su estructura en el primer curso de educación primaria. Estas cuestiones se abordan desde una perspectiva histórica, pero también multicultural. Por tanto, pretendemos que los alumnos aprendan a respetar esta variedad y empiecen a formar su identidad en relación con esta realidad, a través de una serie de actividades que se adecuan al marco legal vigente y trabajan todas las competencias básicas, desde la teoría del socioconstructivismo. La família és el primer grup social amb el qual els xiquets interactuen des del seu naixement. Conseqüentment, conèixer aquest grup i saber desenvolupar-se en ell els ajudarà a acostar-se a organitzacions socials més complexes. Concretament, aquesta unitat didàctica ha estat dissenyada per a treballar la família, la seua diversitat i els canvis produïts en la seua estructura en el primer curs d'educació primària. Aquestes qüestions s'aborden des d'una perspectiva històrica, però també multicultural. Per tant, pretenem que els alumnes aprenguen a respectar aquesta varietat i comencen a formar la seua identitat en relació amb aquesta realitat, a través d'una sèrie d'activitats que s’adeqüen al marc legal vigent i treballen totes les competències bàsiques, des de la teoria del socioconstructivisme.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics