Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades

Roderic Mòbil

Home non-mobile view

Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Souto, Luz Celestina es
dc.date.accessioned 2018-03-13T13:15:44Z
dc.date.available 2018-03-13T13:15:44Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65421
dc.description.abstract The study of the avant-garde through its historical context and their artistic productions is proposed as an interdisciplinary activity, in which students are focusing on the literary aspect and the breakdown of the early 20th century in painting, cinema, architecture and music. This investigation shows lessons that will be taught in a participatory way, from reading to watching short films and avant-garde music or seeing works of art. This work proposes a task-based approach that will lead to creative activities where the knowledge of each student will be improved. Key words: Historical avant-gardes, E / LE, task-based approach, participatory classes es
dc.source Souto, Luz Celestina. Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 313-321 es
dc.title Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Veure lloc complet

Roderic Mòbil